Na poszukiwanie nepomuka

Niedziela, 11 stycznia 2015 · dodano: 11.01.2015 | Komentarze 0

Dzisiaj także mocno wieje - na jazdę rowerami nie zdecydowaliśmy się. Wybraliśmy się na spacer  na poszukiwanie kolejnego kłodzkiego nepomuka, na którego ślad natrafiłam w internecie. Opis był taki: "Kłodzko - Zagórze, Korczaka 40 - koło torów na bocznej ścianie  budynku pod szczytem dachu we wnęce".
Wczoraj w drodze ze Starego Wielisławia do Kłodzka, w okolicy torów przy stacji Kłodzko - Zagórze, próbowaliśmy znaleźć  budynek o w/w adresie i "naszego" nepomuka. Bez rezultatu. Korzystając z pomocy internetu ustaliliśmy położenie budynku o w/w adresie.
Z asfaltowej części ulicy Korczaka tuż za torami i stacją Kłodzko - Książek  ale jeszcze przed mostem skręciliśmy w prawo i błotnistą drogą,

koło torów

dotarliśmy do interesującego nas budynku.

i znaleźliśmy poszukiwanego nepomuka (piąty do złotego stopnia odznaki ).

Spacer w obie strony to około 8 km.

W drodze do nepomuka wstąpiliśmy na naszą działkę,  na której w styczniu kwitną takie kwiaty:

a na działce obok takie: