Kółko przez Polanicę i kolejne nepomuki

Wtorek, 13 stycznia 2015 · dodano: 13.01.2015 | Komentarze 0

Ja, Czesiu, Kaziu i Kazia - w takim składzie wyruszyliśmy na drugą wycieczkę w tym roku. Kazia, która wyjechała w tym roku pierwszy raz dojechała z nami do pomnika Jana Pawła II w Szalejowie Dolnym i dalszą trasę, w tempie wolniejszym od naszego, ze względu na '"przypominające" o swoim istnieniu kolano, postanowiła pokonać samotnie.   My pojechaliśmy do Szalejowa Górnego na spotkanie z kolejnym nepomukiem "mieszkającym" w ogrodzie posesji nr 79.

Numeracja domów  jest  pomieszana - dobrze, że wcześniej, korzystając z map w internecie, zlokalizowaliśmy w/w posesję. Dalsza trasa to: Wolany - Polanica Górna - Polanica Zdr. (park zdrojowy) - Stary Wielisław - Kłodzko. W Starym Wielisławiu "spotkaliśmy" kolejnego nepomuka i zlokalizowaliśmy następnego. Ten spotkany "mieszka" w ogrodzie posesji nr 1  w centrum wsi i widzi Bazylikę MB Bolesnej.

Kolejne pomieszanie w numeracji posesji - centrum wsi i nr 1 - ale udało się ją dzisiaj odnaleźć.
Nepomuk zlokalizowany jest za posesją nr 117, na łące przy torach - widzieliśmy go ale z daleka i dzisiaj podarowaliśmy sobie dotarcie do niego (grząski teren) i sfotografowanie się z nim.