Kletno - schronisko pod Śnieżnikiem - szczyt Stroma - Kletno

Poniedziałek, 16 maja 2016 · dodano: 16.05.2016 | Komentarze 0

Pogoda niezbyt wyraźna i bardzo wieje. Mamy wolny dzień, decydujemy się na próbę dojścia na szczyt Stroma (kolejny szczyt do odznaki "Tysięczniki Ziemi Kłodzkiej"). Do Kletna dojeżdżamy samochodem i pieszo idziemy w kierunku Jaskini Niedźwiedziej i niebieskim szlakiem rowerowym, który czasem spotyka się z żółtym szlakiem pieszym, dochodzimy do schroniska. Wybraliśmy szlak rowerowy (łatwiejszy ale dłuższy od żółtego pieszego) aby go sprawdzić.
Po drodze prószył śnieg a nad schroniskiem taki widok

Jak byliśmy w schronisku padał mocny śnieg, który przeczekaliśmy posilając się na dalszą drogę i pieczętując posiadane książeczki turystyczne.

Następnie udaliśmy się na niebieski szlak pieszy podążając w kierunku szczytu Stroma.
Na szlaku

Po przejściu pewnego odcinka zeszliśmy ze szlaku udając się w kierunku szczytu, który przywitał nas ogromną zawieruchą

co jest widoczne poniżej

Wróciliśmy do niebieskiego szlaku pieszego i dalej, już w lepszych warunkach ( świeciło nawet słoneczko),