15 jubileuszowe Cyklo Glacensis

Piątek, 20 maja 2016 · dodano: 21.05.2016 | Komentarze 0

Kłodzka Grupa rowerowa, zgodnie z planem (patrz wpis z 3 maja), wystartowała sprzed Starostwa Powiatowego w Kłodzku. Nie wszyscy prezentowali się w koszulkach rajdowych ( zielone, w której prezentuje się Czesiu).

Grupa była dosyć duża. Już w Jaszkowej podzieliliśmy się na kilka mniejszych grupek, które spotykały się na postojach.
Trasą przewidzianą przez organizatorów rajdu tj. przez Wójtówkę i Wrzosówkę zdecydowało się pojechać tylko 9 osób w tym komandor rajdu ze strony polskiej Andrzej, ja, Czesiu i Kaziu. Trasa trudna, w części końcowej pokonana pieszo. Na szczycie jest kapliczka pw. św. K. Boromeusza.

Kapliczką opiekują się strażacy a pilnują go dwie figury patrona strażaków św. Floriana (jedna wewnątrz kapliczki a druga przed nią).
Zjazd do Lutuni bardzo stromy a do tego jeszcze kamienisty. Trasa do Lądka Zdroju to już "spacerek".
Ostatni podjazd i jesteśmy u celu tj przed hotelem Trojan (Czesi zostali zakwaterowani w hotelu MirJan, w którym zaplanowano imprezę wieczorną na której nie zostaliśmy).

My wracamy dzisiaj do domu a Basia z Jurkiem zostają na imprezę wieczorną i na nocleg.