Ponownie szlakiem nepomuków

Sobota, 20 sierpnia 2016 · dodano: 20.08.2016 | Komentarze 0

Do końca trwania konkursu czasu pozostało niewiele dlatego przyspieszyliśmy odwiedzanie "kłodzkich" nepomuków.

W drodze do Wałbrzycha (podróż autem) w  środę ( 17.08) "odwiedziliśmy" 6 nepomuków: Gołogłowy, Bożków, Słupiec (3), Świerki.

W drodze z Walimia do Kłodzka (podróż autem) w piątek (19.08) "odwiedziliśmy 10 nepomuków: Jugów (2), Wolibórz (2), Dzikowiec, Nowa Wieś Kłodzka, Czerwieńczyce, Wojbórz (3).

św. Jan Nepomucen - obraz  na bud. Domu Pomocy Społecznej w Jugowie

Dzisiaj już rowerowo i kolejne nepomuki.
Dzisiejsza trasa: Kłodzko - Kłodzko, ul. Wielisławska (JN) - Szalejów Dolny (JN) - Szalejów Górny (JN) - Wolany - Niwa (JN) - Chocieszów - Wambierzyce (2xJN) -  Ratno Dolne - Ścinawka Średnia (JN na ul. Leśnej) - Ścinawka Górna - Włodowice - Nowa Ruda (3xJN) - Włodowice -  Ścinawka Górna - Ścinawka Średnia ( JN na ul. 3 Maja) - Ścinawka Dolna - Ruszowice ( JN - już wcześniej odwiedzony) - Roszyce (JN) -  Korytów (2XJN) - Kłodzko Leszczyna (JN) - Kłodzko.