Kudowa - Nachod i okolice Kudowy

Piątek, 4 listopada 2016 · dodano: 06.11.2016 | Komentarze 0

W nagrodę za zdobycie I miejsca w konkursie "Nepomuceny powiatu kłodzkiego"  korzystamy z 2-dniowego pobytu w obiekcie "Zameczek" w Kudowie Zdroju.
Zabraliśmy ze sobą rowery i  korzystając z chłodnej ale bezdeszczowej pogody wyruszyliśmy na trasę: Kudowa - Czermna - Mała Czermna (Czechy) - Nachod (Czechy). W Nachodzie zatrzymaliśmy się na dłużej.
Zamek w listopadzie niestety nieczynny, ale reszta zabytków dostępna.
Pokłoniliiśmy się czterem nachodzkim nepomukom (te były na drodze naszej wędrówki po Nachodzie - pozostałych nie szukaliśmy).
Na rynku

We wnęce kościoła pw. św. Michała

Na  budynku na obrzeżach Nachodu

Następnie trasą rowerową

przez Słone dojechaliśmy do Kudowy.
Pojeździliśmy po Kudowie  i pojechaliśmy w kierunku Błędnych Skał.

Dojechaliśmy do Dworku Leśnego - niestety zamknięty był na tzw. cztery spusty. Powrót do Kudowy i "kółka": park - Czermna - park - Czermna - park i na kolację.