Doliną Białej Lądeckiej

ZAPRASZA WSZYSTKICH MIŁOŚNIKÓW TURYSTYKI ROWEROWEJ na:
2 RAJD ROWEROWY
„DOLINĄ BIAŁEJ LĄDECKIEJ”
• Termin: 02/03 września 2017 r. zbiórka uczestników sobota dnia 02.09.2017 o godz. 9.30. pod mostem Św. Jana w Kłodzku. Zapoznanie z trasą i punktami postoju, ustalenie grup. Start godz. 10.00

Dzisiaj wzięliśmy udział w tym rajdzie. Zaplanowaliśmy jednak, że dzisiaj od razu wrócimy do Kłodzka, nie będziemy nocowali.
Przed startem

Wraz z grupą 43 osób (dla tylu osób zarezerwowano nocleg) wystartowaliśmy na trasę rajdu.

Trasa: Kłodzko - Krosnowice - Żelazno - Trzebieszowice (1 postój na zamku) - Radochów - Lądek Zdrój (2 postój przy Hotelu Orańskim) - Stronie Śląskie (część grupy zatrzymała się na obiad - my pojechaliśmy dalej) - Stara Morawa (obok zalewu i  Hoteliku Mariańskiego) - Kamienica.
Do Apartamentu pod Śnieżnikiem (miejsce noclegu) na granicy Bolesławowa i Kamienicy dojechaliśmy jako pierwsi w towarzystwie pana, który dołączył do nas w Lądku Zdroju i który miał prowadzić grupę chętnych do jazdy przez Przełęcz Suchą. Na dzisiaj chętnych do jazdy do Bielic i przez Przełęcz Suchą nie było.

Razem pojechaliśmy do Browaru Kamienica (tam przewidziano grill),

chwilę posiedzieliśmy i z Czesiem pojechaliśmy jeszcze w górę Kamienicy, trochę dalej nad posesję artysty rzeźbiarza.

Wróciliśmy do hotelu i tam oczekiwaliśmy na przyjazd uczestników rajdu. Długo nikt nie przyjeżdżał więc wyruszyliśmy w drogę powrotną. Wstąpiliśmy jeszcze do Bolesławowa, do którego ściągnęły nas odgłosy "ślubne" - była okazja oglądnąć wnętrze kościoła
i samochód "Pogotowie Duszpasterskie" na posesji plebanii (podobne już spotkaliśmy w Nowym Gierałtowie).

Z Bolesławowa już do Kłodzka trasą prawie taką samą.

Trasa powrotna na GPS-ie zapisała się tylko do Ołdrzychowic (na tyle starczyło ładowanie).