Przez Starków i Starą Łomnicę

Poniedziałek, 29 stycznia 2018 · dodano: 29.01.2018 | Komentarze 0

Nie pada, temperatura ok.7 stopni ale dosyć mocno wieje. Umawiamy się z Kaziem i jedziemy. Chcemy dzisiaj zawitać do Starego Wielisławia ale jak jedziemy z Kaziem to taką trasą aby odwiedzić "nowe" figury Nepomucena.
Jedziemy: Kłodzko - Krosnowice - Starków ( 2 figury św. Jana Nepomucena) - Stara Łomnica (2 figury i 1 płaskorzeźba) - Nowa Łomnica (1 figura) - Starkówek - Stary Wielisław - wracamy w kierunku Starkówka (do obiektu nr 60 - dlaczego? - o tym w dalszej części opisu)- nawrotka i znowu do Starego Wielisławia - Kłodzko.
W Stary Wielisławiu chcemy fotografować kolejne obiekty do gry "Wielisławski Włóczykij" (o grze pisałam w dniu 24 stycznia). Na naszej trasie pierwszy obiekt to drewniana pasyjka (obiekt nr 60). Znajduje się on przy drodze ze Starkówka do Starego Wielisławia. Zatrzymujemy się przy krzyżu, zdejmuję plecak aby sprawdzić na folderze czy to ten krzyż (kładę go na ziemi za rowerem), Kaziu fotografuje nas na tle krzyża,

ja fotografuję sam krzyż, chowam aparat do torby na rowerze, wsiadamy na rowery i jedziemy dalej.
Dojeżdżamy do Starego Wielisławia, fotografujemy kilka obiektów do gry i w tym momencie orientuję się, że nie mam plecaka w którym są  m.in.: klucze do mieszkania, telefon, okulary.
Musimy wracać.  Kaziu jedzie do Kłodzka a my wracamy - mamy do pokonania górę z 16 % nachyleniem. Plecak czekał na nas. Jedziemy znowu do Starego Wielisławia. W Starym Wielisławiu odwiedzamy bibliotekę aby pobrać album do kompletowania naklejek z zabytkami miejscowości. Otrzymujemy album i 22 naklejki  obiektów przez nas sfotografowanych.
Na drodze do Kłodzka zatrzymujemy się i fotografujemy kolejne 4 obiekty z tej gry.