Z grupą "4 Doliny"

Niedziela, 15 kwietnia 2018 · dodano: 15.04.2018 | Komentarze 0

Grupa rowerzystów ze Stowarzyszenia Rowerowego Ziemi Kłodzkiej 4 Doliny dzisiejszym rajdem  rozpoczyna sezon rowerowy 2018.  My jako sympatycy stowarzyszenia zostaliśmy na rajd zaproszeni. W rajdzie wzięło udział 20 osób.
Trasa rajdu: Kłodzko - Krosnowice - Żelazno - Ołdrzychowice - Skrzynka. W Skrzynce zatrzymaliśmy się na dłużej - przy ognisku upiekliśmy przywiezione kiełbaski, pobyliśmy ze sobą i wróciliśmy do domów.

Poniżej zdjęcia "pożyczone" z FB Stowarzyszenia 4Doliny

W drodze powrotnej obok tych rowerów  był odpoczynek

Stowarzyszenie  "4 Doliny" wspiera rozwój turystyki rowerowej oraz prowadzi czytelne lobby na rzecz budowania i wytyczenia ścieżek rowerowych na Ziemi Kłodzkiej.
Na tym spotkaniu dowiedziałam się, że został wybrany wykonawca ścieżki rowerowej w mieście. Jest nadzieja, że to dobry początek realizacji całego projektu ścieżek rowerowych opracowanego przez Stowarzyszenie 4 Doliny.

Dzisiejsza trasa - tylko "tam", gdyż po postoju zabrakło ładowania (trzeba zabierać ze sobą POWERBASE).