Z Kaziem trasą z nepomukami

Środa, 22 sierpnia 2018 · dodano: 22.08.2018 | Komentarze 0

Umawiamy się z Kaziem. Jedziemy ul. Lisią, w okolice stacji Orlen, po odbiór naprawionego GPS-a.
Dalsza trasa: Mikowce (obok firmy DOLPOL fotografuję Kazia na tle pasji na cokole której jest scena topienia św. Jana Nepomucena) - polną drogą do Roszyc (powtórka trasy z piątku) - Ruszowice I  - początek wsi Kamieniec - Ruszowice II - Ścinawka Dolna - Ścinawka Średnia (2 figury św. Jana Nepomucena dla Kazia do odznaki) - Słupiec ( kolejne 2 figury JN) - Bożków - Święcko - Gorzuchów - Bierkowce - Piszkowice - Korytów (kolejna figura JN ) - Kłodzko.

Na dzisiejszej trasie jechaliśmy obok 11 "przedstawień" św. Jana Nepomucena. Na tle pięciu Kaziu już był fotografowany wcześniej a z sześcioma został uwieczniony dzisiaj.  Trzy z nich Kaziu pokazał na swoim FB. A trzy pozostałe to:

- płaskorzeźba w Mikowicach ( św. Jan Nepomucen zrzucony z mostu do Wełtawy),

- druga figura w Ścinawce Średniej,

- druga figura w Słupcu

Naprzeciw tej figury św. Jana Nepomucena w Słupcu na ul. Radkowskiej 86 jest niżej przedstawiona nieruchomość

Co to jest za obiekt? Nie mogę znaleźć żadnej informacji o tym obiekcie.

I jeszcze dzisiaj w Ścinawce Średniej kościół ewangelicko - metodystyczny do KOP.