Marcinów - Kukułka

Niedziela, 26 sierpnia 2018 · dodano: 26.08.2018 | Komentarze 0

Dzisiaj tylko ja i Czesiu i trasa: z Kłodzka do Krosnowic za stadionem przyszłą drogą rowerową (obecnie w trakcie budowy) - po Krosnowicach ulicami dotąd nieodwiedzanymi - obok zamku w Żelaźnie - drogą przez pola do Marcinowa - do końca Marcinowa
i powrót - "Marcinówką" do Jaszkowej Dolnej (nowy asfalt na dość długim odcinku drogi) i dalej do Jaszkowej Górnej - w Jaszkowej Górnej dojeżdżamy do drogi do Gaju i wracamy - w Jaszkowej Dolnej wjeżdżamy na drogę prowadzącą do drogi nr 46 (Kłodzko - Nysa) - pewien odcinek jedziemy drogą nr 46 i skręcamy na Kukułkę - jedziemy do Wojciechowic - w Wojciechowicach dojeżdżamy do kościoła i wracamy - stąd już prosto do Kłodzka.

„Piękna i aktywna wieś Gminy Kłodzko 2018” to konkurs ogłoszony przez Gminę Kłodzko.
Po trzech przeglądach I miejsce zajmuje wieś Marcinów. Wieś ukwiecona - na szczególne uznanie zasługują dekoracje na wozach. Oto one

Koniec wsi Marcinów.
Od tego miejsca, w kierunku początku wsi, na odcinku kilkuset metrów ( do wozu z pierwszą dekoracją - co można wypatrzeć na pierwszym zdjęciu) położony został nowy asfalt. Kiedy kontynuacja?

Nowa tablice informacyjne:
- przed kościołem w Jaszkowej Górnej

- w pobliżu kościoła w Wojciechowicach