Żelazno (kościół pw. św. Marcina) - Marcinów

Niedziela, 11 listopada 2018 · dodano: 11.11.2018 | Komentarze 0

Dzisiaj podwójne święto: 100-lecie odzyskania przez Polskę Niepodległości  i imieniny Marcina.
Po oglądnięciu w TV części uroczystości 100 - lecia odzyskania przez Polskę Niepodległości pojechaliśmy do Żelazna gdzie znajduje się kościół pw. św. Marcina, ale nie aby uczestniczyć w uroczystościach kościelnych, ale po rogale marcińskie, które z tej okazji są tam do nabycia.

Nie udało się ich kupić ale podarował nam  je proboszcz parafii, który w drodze na plebanię zatrzymał się przy nas, podarował nam okolicznościową kartkę i wydał dyspozycję aby obdarowano nas rogalami.

Z Żelazna pojechaliśmy jeszcze do Marcinowa

i przez Jaszkową Dolną wróciliśmy do Kłodzka.

A o godzinie 16.00  XIII Kłodzka Lekcja Śpiewania Pieśni Patriotycznych.
Każdy uczestnik otrzymał śpiewnik,

z tekstami pieśni dzisiaj zaśpiewanymi.

Teksty, skłaniające do refleksji, 2 ostatnich pieśni odśpiewanych przez uczestników na stojąco.

A na deser 20 - kilogramowy tort, którym byli częstowani uczestnicy Lekcji Śpiewania.

Ślad trasy dzisiejszej wycieczki.