Start i meta w Święcku

Piątek, 21 czerwca 2019 · dodano: 21.06.2019 | Komentarze 0

Wnuczka miała dzisiaj o 18 jazdę konną w Święcku - trzeba ja tam zawieźć i czekać ponad półtorej godziny. Proponuję Czesiowi abyśmy załadowali rowery na samochód
i w czasie oczekiwania przejechali się po okolicy.
Tak zrobiliśmy i przejechaliśmy: Święcko I - Gorzuchów - Święcko II - Bożków - Słupiec - Bożków - Święcko II - Gorzuchów - Ścinawka Dolna - Gorzuchów - Święcko I.

W Gorzuchowie odwiedzamy sołtysa i uzyskujemy pieczątkę skarb za rozwiązanie Questu "Kulturowe skarby kłodzkich wsi"

Z tego projektu zostały nam jeszcze do odnalezienia  23 obiekty w Wojborzu.
I z ostatniego projektu  tj. w  Droszkowie - 9 obiektów.

We wszystkich projektach realizowanych przez "Detektywów przeszłości" opracowano 17 wsi a w nich 334 obiekty.

My zlokalizowaliśmy i sfotografowaliśmy już 302 obiekty:

14.Łączna - 7 obiektów,
15.Święcko - 12 obiektów,
16.Gorzuchów - 9 obiektów,
17.Droszków - 8 obiektów (pozostało 9 obiektów).