Do Topolic na ognisko i kiełbaski

Środa, 9 września 2020 · dodano: 09.09.2020 | Komentarze 0

Władziu skrzyknął nas na wyjazd do Topolic na ognisko z kiełbaskami.

Miejsce zbiórki - przy stadionie.

Ja, Jola, Czesiu, Kaziu, Jurek i Władziu jechaliśmy rowerami a Basia z Alkiem przyjechali samochodem. Do Topolic przyjechali także nasi znajomi rowerzyści (tym razem samochodem) z Dusznik - Basia i Alek.
"Ucztowaliśmy" ponad 2 godziny.

Na zdjęciach brakuje Basi i  mnie.

Powrót: razem dojechaliśmy do "betonówki" - na liczniku mieliśmy niewiele ponad 12 km i przy tak pięknej pogodzie żal było wracać do domu. Nikt poza mną nie miał ochoty na powrót drogą okrężną. Udało mi się namówić Czesia na jazdę w przeciwnym kierunku niż do domu. Pozostali pojechali do Gorzanowa a ja i Czesiu w kierunku drogi z Polanicy do Bystrzycy. Z "betonówki", jeszcze przed Starą Łomnicą, skręciliśmy w lewo do, jak informował drogowskaz, Kolonii Muszyn (tą droga nigdy wcześniej nie jechaliśmy).

Krzyż przy drodze w Kolonii Muszyn

Do ostatnich zabudować była to ładna droga asfaltowa, potem polna. Zaczęło się błoto więc zawróciliśmy. Po krótkim odcinku jazdy drogą asfaltową wjechaliśmy znowu na drogę na początku której były resztki asfaltu a potem tylko kamienie, które strzelały spod kół. Droga ta miała nas doprowadzić do Gorzanowa, którą widzieliśmy przed nami. Niestety skończyły się kamienie a pojawiły się kałuże. Polem też nie dało się przejść - stała woda. Zawróciliśmy - i dojechaliśmy do "betonówki" a dalej: Stara Łomnica - Starkówek - Polanica - Stary Wielisław - Kłodzko.