Kółko przez Wojbórz i Bożków

Środa, 23 września 2020 · dodano: 23.09.2020 | Komentarze 0

Dzisiaj odwrotnie aniżeli wczoraj - najpierw na rower a potem na działkę. A od dzisiaj mamy dwie działki. Obok naszej działki jest działka, którą "urawiał" Czesia brat. Ze względu na brak czasu i chęci do pracy na niej zgłosił ją do sprzedaży. Po długim namyśle zdecydowaliśmy się na jej przejęcie. Działka nie była uprawiana przez prawie dwa sezony więc trzeba będzie się trochę napracować.

Dzisiejsza trasa rowerowa: Kłodzko - Ścinawica - Młynów - Wojbórz - Czerwieńczyce - Bożków - Święcko - Gorzuchów - Ruszowice II - Kamieniec - "8" - Szalejów Dolny - Kłodzko.
Dzisiaj przewietrzyliśmy swoje rowery górskie (KTM-y) i na nich odbyliśmy przejażdżkę.

Na trasie dzisiejszej wycieczki zwróciliśmy uwagę na nowe świetlice wiejskie w Młynowie, Gorzuchowie i Kamieńcu. A jest ich jeszcze więcej, gdyż o nowoczesne świetlice wzbogaciły się w ostatnim czasie sołectwa: Droszków, Gorzuchów, Kamieniec, Łączna, Młynów i Roszyce.

Twórcza Świetlica Czterech Żywiołów w Młynowie

Twórcza Świetlica Miodowa w Gorzuchowie

Twórcza Świetlica Pozytywnej Energii w Kamieńcu

Kilka dni temu zwróciliśmy uwagę na świetlicę w Droszkowie (temat?)

I jest już temat tej świetlicy (zdjęcie z 25.X.2020)