Kapeć x 2

Niedziela, 4 października 2020 · dodano: 04.10.2020 | Komentarze 0

Przed południem zapowiadany deszcz. Po południu zaświeciło słońce - ciepło (ok. 18 stopni) i wiatr znośny. Wczoraj wiało tak, że strach było wsiąść na rower. Dzisiaj, po 10 dnach bez roweru, jedziemy. Trasa: Kłodzko - DR za stadionem - Kłodzko-Nowe - Jaszkowa Dolna - Jaszkowa Górna (do kościoła) - zawracamy - Jaszkowa Dolna - "Marcinówka" - Żelazno (do kościoła) -zawracamy - Krosnowice Pilcz - Krosnowice Osiedle - Krosnowice Pilcz - "Krosnówka" - Jaszkowa Dolna. Mieliśmy dojechać ponownie do Jaszkowej Górnej - niestety na 40 km naszego dzisiejszego rowerowania KAPEĆ w moim rowerze. Czesiu pompuje koło i próbuję jechać - niestety szybko schodzi powietrze. Zmieniamy dętkę - niestety niewiele ujechałam i  znowu kapeć.

Jesteśmy już w Kłodzku - do domu idziemy (ponad 2 km) prowadząc rowery.

Widok z "Krosnówki" na Kłodzko (widać wieżowiec, w którym mieszkamy))

Kolejny "obiekt" do zabytków Żelazna (Znane i mniej znane zabytki kłodzkich wsi) - kapliczka przy drodze z Kłodzka do Bystrzycy Kłodzkiej.

Kolumna Maryjna przy rondzie przed Żelaznem (Żelazno to czy ?)

W Jaszkowej Dolnej zwróciła naszą uwagę zdemolowana wiata przystankowa (naprzeciw domu ludowego). Po powrocie do domu przeczytałam w internecie na:
że to wynik wypadku, który miał miejsce wczorajszej nocy.