Nowe wyzwania "odznakowe"

Sobota, 25 września 2021 · dodano: 26.09.2021 | Komentarze 0

Wczoraj otrzymałam nowe książeczki "odznakowe" z Klubu Zdobywców Korony Europy. Wszystkie trzy odznaki ustanowione zostały w tym roku z tym, że we wszystkich uznaje się wycieczki i wyprawy odbyte oraz szczyty zdobyte przed datą ustanowienia odznak.
Informacje o tych i innych odznakach Klubu Zdobywców Korony Europy oraz regulaminy są na stronie https://www.idewgory.pl

GOR posiada 8 stopni w trzech kategoriach.

Korona Gór Złotych

Z n/w szczytów w Górach Złotych mamy zdobyte szczyty nr 3,4,5,6,7,8,10,13,15,16,17,18,19,20,21,22 i 23 czyli warunki do odznaki w stopniu popularnym (5 szczytów), brązowym (5 szczytów) i srebrnym (7 szczytów) spełnione. Szczyty te zdobywaliśmy do innych odznak turystycznych (m.in. Tysięczniki Ziemi Kłodzkiej, Wieże Widokowe Ziemi Kłodzkiej, Korona Gór Złotych w KZKG RP).

Korona Gór Stołowych

Z n/w szczytów w Górach Stołowych mamy zdobyte szczyty nr 1,2,3,4,5,6,10,11,17,18 czyli warunki do odznaki Korona Gór Stołowych I w stopniu popularnym (5 szczytów) i brązowym (5 szczytów) spełnione. Część szczytów zdobywaliśmy do odznaki Korona Gór Stołowych w KZKG RP a część już do tej odznaki (wykaz szczytów tej odznaki poznałam wcześniej).

Trzeba przygotować i wysłać książeczki do weryfikacji.