Bożków przez Święcko-Huberek

Piątek, 22 czerwca 2012 · dodano: 22.06.2012 | Komentarze 1

W grupie 5 osób ruszamy z Kłodzka. Władziu zaproponował trasę podróży do Bożkowa przez Święcko - Huberek. Jedziemy : Szalejów Dolny - Roszyce - Piszkowice - Bierkowice - w kierunku Wojborza. Tutaj zaczyna padać, chcemy schronić się w budynku, który znajdował sie na stacji PKP, ale okazuje się, że został rozebrany. Jedziemy dalej ale deszcz coraz większy, chronimy się w altance, która znajdowała się na podwórku przy drodze do Wojborza. Tutaj posilamy się i przeczekujemy ulewę.
Przestało padać ruszamy dalej i po przejechaniu niewielkiego odcinka drogi skręcamy na Święcko-Huberek. Po drodze piękne prezenty od natury a mianowicie leśne poziomki - słodziutkie i pachnące a dalej piękny widok na okolicę. Drogą o 18% nachyleniu (informował o tym znak drogowy), z piaskiem i żwirkiem po opadzie deszczu, z duszą na ramieniu, zjechaliśmy do Święcka i dalej Bożków - Gorzuchów - Bierkowice - Piszkowice - Korytów do Kłodzka.

Święcko-Huberek - cudowny punkt widokowy.
Zdjęć brak, gdyż aparat nie taki, którym można utrwalić dalekie widoki
Grupa na tle Kościoła w Bożkowie - kolejny punkt do Kolarskiej Odznaki Pielgrzymiej