Braumowskie Ściany i Braumov

Sobota, 23 czerwca 2012 · dodano: 23.06.2012 | Komentarze 0

Z Kłodzka do Głuszcy Górnej - szynobusem. Grupa 7 osobowa: Władziu- nasz przewodnik, Basia, Tadziu, Kaziu, Urszula, Czesiu i Ania.
W Głuszycy Górnej nawiedziliśmy Kościół p.w.NMP Królowej Polski i przez przejście graniczne i Janovicki dotarliśmy do Braumova, gdzie zwiedziliśmy rynek, klasztor benedyktynów wraz z Kościołem oraz Drewniany Kościół cmentarny.
Następnie udaliśmy się do Braumovskich Sten. Szczyt zdobyliśmy pieszo w składzie 5-osobowym. Rowery zostały przy restauracji pod opieką Basi i Kazia. Na szczycie nawiedziliśmym Kaplicę MB Śnieżnej i przeszliśmy szlakiem po skałach.
Do domu wracaliśmy przez Martinkovice, Otovice, Tłumaczów, Ścinawki (Górna, Średnia i Dolna), Gorzuchów i Gołogłowy.
W trakcie tego wyjazdu zdobyliśmy kilka punktów do Kolarskiej Odznaki Pielgrzymiej.

Oczekiwanie na szynobus do Głuszycy Górnej

Na dworcu PKP w Głuszycy Górnej ( nie do wiary, że tak może wygladać stacja kolejowa)

Przekraczamy granicę w drodze do Braumova

Jesteśmy w Braumovie

Klasztor Benedyktynów w Braumovie

Ja z mężem przy fontannie w Braumovie

Na terenie Klasztoru w Braumovie

Braumovskie steny

W Braumovskich stenach

W Braumovskich Stenach

Braumovskie steny: odpoczynek czy pozowanie do fotografii