Do Orłowca na Przełęcz Jaworową, Przełęcz Leszczynową i do domu

Niedziela, 24 czerwca 2012 · dodano: 24.06.2012 | Komentarze 2

Niedziela a więc grupa: Ja, Czesiu, Ania i Kaziu zastanawia się gdzie dzisiaj jedziemy.Wybór pada na Orłowiec.Ruszamy z Kłodzka i dalej: Krosnowice - Żelazno - Ołdrzychowice - Trzebieszowice - Radochów- Orłowiec i dalej, po nawiedzeniu Kościoła p.w. Św. Sebastiana, na Przełecz Jaworową (kierunek: Złoty Stok). Tutaj zapada decyzja, że zielonym szlakiem rowerowym jedziemy na Przełęcz Leszczynową, do Droszkowa i przez Jaszkową do Kłodzka.Trasa,jak na moje umiejętności (jazda po kamieniach) i rodzaj roweru, dosyć ambitna: strome podjazdy i szczególnie wymagający zielony szlak rowerowy prowadzący cały czas drogą leśną, miejscami mocno kamienistą, rozjeżdżoną przez pojazdy pracujące przy wycince i zrywce drewna.

Nowiutka droga przez Radochów

W miejscu wypadku Bublewicza- przy drodze z Lądka Zdroju do Złotego Stoku
Na zielonym szlaku rowerowym z Przełęczy Jaworowej na Przełęcz Leszczynową
Na zielonym szlaku rowerowym z Przełęczy Jaworowej na Przełęcz Leszczynową.
Nie obeszło sie bez podprowadzenia rowerów.

Szlakowskaz na Przełęczy Leszczynowej

Zjazd z Przełęczy Leszczynowej do Droszkowa

Bardzo popularna onegdaj osoba pracuje obecnie jako dozorca posesji w Droszkowie

Droszków - widok z drogi do Jaszkowej

Ania śmigała pod górę jak torpeda i teraz fotografuje nas dojeżdżających do Przełęczy Droszkowskiej