W towarzystwie grupy rowerzystów z Bogatyni

Wtorek, 26 czerwca 2012 · dodano: 26.06.2012 | Komentarze 0

Na prośbę Ani towarzyszyliśmy dzisiaj (ja, Czesiu, Władziu i Kaziu) 10 osobowej grupie rowerzystów z Bogatyni. Grupa ta to członkowie Towarzystwem Miłośników Ziemi Bogatyńskiej w ramach którego jest sekcja rowerowa. W roku 2012 realizują VI (ostatni) etap rowerowego rajdu dookoła Polski "Południe 2" z Cieszyna do Bogatyni (więcej na www.tmzb.eu). W dniu dzisiejszym podróżowali z Otmuchowa do Kudowy Zdr. My towarzyszyliśmy im z Przełęczy Kłodzkiej do Słoszowa k.Dusznik Zdr. pokonując trasę: Przełęcz Kłodzka - Kolonia Gaj - Jaszkowa Górna - Jaszkowa Dolna - Stary Wielisław - Polanica Zdrój - Szczytna - Złotno - Słoszowa. Chodziło przede wszystkim o to, aby nie jechać drogą główną po której jeździ bardzo wiele TIR-ów co, szczególnie przy większej grupie, jest bardzo uciążliwe i niebezpieczne. W Słoszowie pożegnaliśmy się i po zjedzeniu smażonego pstrąga z frytkami i surówką powróciliśmy do domu, ale już inną trasą: Duszniki - Szczytna - Polanica i Stary Wielisław.

Grupa z Bogatyni odpoczywała w parku zdrojowym w Polanicy Zdroju. Na fotografii przygotowanie Bogatynian do dalszej drogi tj.do Kudowy Zdroju i koło mego roweru (po lewej stronie w rogu).