Na dożynki gminne do Żelazna i dalej do Waliszowa

Niedziela, 26 sierpnia 2012 · dodano: 26.08.2012 | Komentarze 0

W niedzielnym składzie osobowym tj. ja, Ania, Czesiu i Kaziu, zastanawialiśmy się gdzie dzisiaj jechać. Ponieważ w nocy i rano padał deszcz wykluczyliśmy jazdę po lesie. Wykorzystując posiadaną informację, iż dzisiaj w Żelaźnie odbywają się dożynki gminne udaliśmy się w tym kierunku. Dalsza trasa to: Ołdrzychowice - Nowy Waliszów - Stary Waliszów - Zabłocie - Gorzanów - Krosnowice - Kłodzko.

Tak witało gości Żelazno

Na tle jednej z bardzo wielu dekoracji przygotowanych z okazji dożynek.
Rowerzystka na tle roweru udekorowanego z okazji dożynek

Chłop żywemu nie przepuści

Wieńce dożynkowe

Ruszamy w dalszą drogę

I jeszcze jedna rowerowa dekoracja dożynkowa

Te dwa autokary przywiozły Czechów na dożynki gminne ( o czym świadczyły napisy umieszczone na przednich szybach autokarów)

Docieramy na szczyt drogi do Waliszowa - dalej długo z górki

Chmury na wspomnianym szczycie

Remont kościoła w Nowym Waliszowie. Napotkany parafianin chwalił obecnego proboszcza księdza Krzysztofa (przed objeciem urzedu proboszcza w Waliszowie był wikarym w naszej parafii), który podjął się tak dużego remontu