Na Mszę Św. dla rowerzystów w ramach odpustu Matki Bożej Bolesnej w Starym Wielisławiu

Sobota, 15 września 2012 · dodano: 16.09.2012 | Komentarze 0

Już po raz trzeci, w ramach uroczystości związanych z odpustem Matki Bożej Bolesnej w Starym Wielisławiu, odprawiana była Msza Św. dla i w intencji rowerzystów, którzy w ciągu roku nawiedzają to sanktuarium. W tym roku miało to miejsce o godzinie 16 w dniu 15 września. Tak sie złożyło, że z naszej kłodzkiej grupy rowerowej w tym roku do Wielisławia mogły się wybrać tylko 3 osoby: Basia, ja i Czesiu. Jak zawsze przyjechali także pielgrzymi ze Słupca (3 osoby)i jeszcze kilka osób. Po Mszy Św. mieliśmy możliwość ucałowania relikwi błogosławionego Jana Pawła II, które znajdują się w tym kościele niecały rok.
Po zakończeniu uroczystości Proboszcz zaprosił rowerzystów na plebanię na poczęstunek. Spotkanie było bardzo sympatyczne i trwało ponad godzinę w zwiazku z tym zrezygnowaliśmy z, przewidzianego w programie uroczystości, pielgrzymowania do klasztoru Zgromadzenia O.Sercan w Polanicy Zdroju.