Rajd Kartofelek 2012

Sobota, 22 września 2012 · dodano: 22.09.2012 | Komentarze 0

Rajd Kartofelek organizowany jest przez PTTK 2 razy w roku na wiosnę na rozpoczęcie sezonu turystycznego i na jesień. Udział w nim biorą turyści piesi oraz rowerowi. Meta dzisiejszego rajdu była na Kukułce. Start z kłodzkiego rynku zaplanowano na godzinę 10.00. Z naszej grupy rowerowej, ze względu na nieciekawą pogodę ( zimno i deszczowo) chętne do wyjazdu były tylko 4 osoby ( ja, Czesiu, Basia i Władziu).Przed godziną 10 jeszcze padał deszcz. Umówilismy się z Basią, że wystartujemy jak przestanie padać. Kilkanaście minut po 10, jak już przestało padać, zadzwonił Władziu z zapytaniem dlaczego nie ma nas pod PTTK-iem i stwierdzeniem, że czekają na nas. Nie było sensu jechać pod PTTK, umówiliśmy się więc przy stadionie. Szybki telefon do Basi i Kazia, szybciutkie pakowanie i w drogę. 11 osobową grupą wyruszyliśmy spod stadionu w kierunku Krosnowic. W Krosnowicach 5 osób pojechało dłuższa drogą a 6 osób z Krosnowic do Żelazna, na drogę z Marcinowa do Jaszkowej Dolnej i dalej drogą z Jaszkowej Dolnej w kierunku Jaszkówki na Kukułkę. Na Kukułce czekał już na nas Kaziu ( nie jechał z nami,gdyż zabrał się za pieczenie ciasta ze śliwkami, które z momencie naszego telefonu zachęcającego go do wyruszenia w drogę "siedziało" w piekarniku). W tym samym czasie co my na Kukułkę dotarła piesza grupa rajdowiczów, a następnie, po dłuższym czasie, pozostali rowerzyści. Ze względu na dosyć mocno wiejący wiatr rajdowicze przenieśli się do sali, gdzie można było napić się kawy, herbaty i piwa.

"Nasi" na Kukułce

Posiłek przed ostatnim konkursem

Czesiu i Paweł, "oddany" przez rodziców pod opiekę naszej grupie rowerowej,zajadają się grilowanymi kiełbaskami

Basia i Tadziu prezentują nagrody wygrane w konkursach