Na Kukułkę rowerem po raz trzeci w miesiącu wrześniu

Piątek, 28 września 2012 · dodano: 30.09.2012 | Komentarze 0

Mamy wolne przedpołudnie, wnuki do odebrania z przedszkola przed 15 w więc wsiadamy na rowery i przed siebie. Nawiedzanie kościołów ( tych na naszym terenie nie po raz pierwszy) powiązane ze zdobywaniem kolejnych punktów do KOP ( potwierdzanie w różnej, przewidzianej w regulaminie, formie) stało się już nawykiem uwzglęnianym przy planowaniu trasy.
Ruszamy z Kłodzka do Krosnowic. Nawiedzamy kościół p.w. św.Jakuba - tym razem owarty, gdyż stojone były organy przed mającym się odbyć nazajutrz koncertem. Niestety nie zastajemy księdza, więc potwierdzenia nadal brak. Ruszamy dalej przez Żelazno do Marcinowa gdzie fotografujemy się na tle kaplicy p.w. MB Częstochowskiej. Z Marcinowa jedziemy do Jaszkowej Dolnej ( kościół zamknięty, ksiądz nieobecny - potwierdzenia z parafii brak, mamy fotografie a po pieczątkę jeszcze przyjedziemy). Przez Kukułkę jedziemy do Wojciechowic. Na ul. Mariańskiej w Kłodzku (Mariańska Dolina) kierujemy się do kaplicy MB Pocieszenia do której prowadzi droga krzyżowa składająca się z 14 jednolitych stacji w formie steli. Na górce Maryjnej,oprócz wspomnianej kaplicy, znajduje się Kolumna Maryjna oraz dom pustelnika. Część drogi, zarówno w góre jak i w dół, musimy prowadzić rowery.