Do Strażnika Wieczności

Niedziela, 24 lipca 2016 · dodano: 24.07.2016 | Komentarze 0

Spotkaliśmy się: ja, Czesiu, Kaziu i Piotr. Chwilę zastanawialiśmy się gdzie mamy jechać, propozycje były różne, ostatecznie zdecydowaliśmy się jechać do Strażnika Wieczności. Trasę z Kłodzka przez Stary Wielisław do Polanicy Zdr. przejechaliśmy w pełnym składzie. Piotr zostaje w Polanicy a my jedziemy dalej trasą: Starkówek - Klasztor i Muzeum Misyjne - Pokrzywno - leśny parking Pokrzywno - żółtym szlakiem rowerowym do czerwonego szlaku rowerowego i nim Drogą Wieczność do Strażnika Wieczności (żądnego zdjęcia nie udało mi się wgrać: rozmiar pliku przekracza limit) - dalej czerwonym szlakiem rowerowym przez Wójtowską Równinę

do rozdroża z takimi szlakowskazami.

Pierwszy wskazuje kierunek, z którego przyjechaliśmy a drugi (górna jego część), który wybraliśmy jako powrotny do domu.

Siąpił deszcz zastanawialiśmy się jak dalej mamy jechać: w kierunku Bystrzycy (taki był nasz plan pierwotny) czy Polanicy. Ostatecznie, ze względu na niepewną pogodę, wybieramy zielony szlak rowerowy w kierunku Polanicy Nie dojeżdżamy do Pokrzywna a bardzo kamienistą drogą jedziemy od razu w kierunku  Polanicy Zdr. Wyjeżdżamy na Przełęczy Sokołowskiej,

zjeżdżamy mocno w dół do kościoła w Polanicy Zdr. i przez Stary Wielisław jedziemy do Kłodzka.