Konradów i Radochów

Poniedziałek, 11 grudnia 2017 · dodano: 11.12.2017 | Komentarze 0

Dzisiaj temperatura wyższa (w okolicy 7 stopni) ale bardzo mocno wieje. Mamy wolny dzień wiec decydujemy się znowu na na poszukiwanie obiektów do odznaki. Jedziemy autem do Konradowa gdzie znajduje się jedna z 9 kamiennych kapliczek ujętych w regulaminie odznaki.

Kapliczka kamienna w Konradowie

Kapliczka w Konradowie znajduje się przy głównej drodze naprzeciwko sklepu.

Z Konradowa pojechaliśmy do Radochowa gdzie znajduje się krzyż kamienny. Krzyż ten znajduje się przy schodach prowadzących na górę Cierniak.  Parkujemy przy sklepie i pieszo idziemy na górę Cierniak.

Przy pierwszych schodach prowadzących do kaplicy jest krzyż.

Po sfotografowaniu się z krzyżem pniemy się po schodach do kaplicy. Jest to Sanktuarium Dekanalne MB Wspomożenia Wiernych

Pustelnika nie odwiedziliśmy - słychać było odgłosy z jego domku, który jest słabo widoczny na poniższej fotografii między drzewami, nad kapliczką św. Antoniego.
Informacja o pustelniach i wywiad z pustelnikiem z Góry Cierniak na:

Jedna ze stacji odrestaurowanej drogi krzyżowej.

Radochów z kościołem pw. św. Mikołaja