Międzygórze

Poniedziałek, 9 lipca 2018 · dodano: 09.07.2018 | Komentarze 0

Cel dzisiejszej wycieczki to odbiór z PTTK w Międzygórzu zweryfikowanych odznak moich i Czesia:
- Regionalna Odznaka Krajoznawcza (stopień brązowy i srebrny),
- Szlakiem Zabytków Światowego dziedzictwa UNESCO w Polsce (stopień popularny i brązowy).
Odznaki muszę zamówić, gdyż PTTK w Międzygórzu nie prowadzi ich dystrybucji.

Jedzie z nami Kaziu.
Do Międzygórza jedziemy: Kłodzko - Krosnowice - Gorzanów - Zabłocie - droga nr 33 - Wilkanów - Międzygórze.

W Międzygórzu oprócz załatwienia w/w sprawy zatrzymujemy się przy wodospadzie.

Zapominam o św. Janie Nepomucenie, który jest w Międzygórzu.

Droga powrotna to: Międzygórze - Domaszków - droga nr 33 - Zabłocie - Gorzanów (opłotkami do betonówki) - Krosnowice - Kłodzko.
Dzisiaj znowu jechaliśmy "świeżutkim" (jeszcze był walcowany) asfaltem przez Gorzanów. Zrobiony został odcinek ul. Bystrzyckiej.

Odpoczynek w Wilkanowie

Św. Jan Nepomucen na mostku po prawej stronie miejsca naszego odpoczynku

a poniższe figury po lewej stronie miejsca naszego odpoczynku.

Św.Jan Nepomucen na bramie wejściowej  na plac przykościelny w Domaszkowie

Zamówione Regionalne Odznaki Krajoznawcze otrzymaliśmy - oto one.