Skrzynka - Przełęcz Jaworowa - Lądek Zdrój

Czwartek, 30 września 2021 · dodano: 30.09.2021 | Komentarze 0

Wyjeżdżamy w południe i jedziemy: Kłodzko - Jaszkowa Dolna - Jaszkowa Górna. Pierwotny plan był taki aby w Jaszkowej Górnej zawrócić i jechać przez Żelazno do Kłodzka. Nie zawróciliśmy i pojechaliśmy przez Droszków do Skrzynki (do końca wsi).

Czesiu chce wracać, ja mam ochotę jechać dalej tj. żółtą DR do Przełęczy Jaworowej (jechaliśmy tam kiedyś ale rowerami bez zasilania więc trochę pchaliśmy rowery). Długo trwa przekonywanie ale ostatecznie jedziemy na Przełęcz Jaworową.

A stamtąd już w większości z górki: Orłowiec - Lądek Zdrój - Radochów - Trzebieszowice - Romanowo (kamieniołom) - Ołdrzychowice - Żelazno - Krosnowice - Kłodzko.

Ślad i profil trasy:

Nie udało się do końca września dojechać do 5000 km (zabrakło 65 km) ale i tak jest to mój rekord od początku naszego "rowerowania".

Dzisiaj Poczta dostarczyła koleje zdobycze "odznakowe":
- dwa stopnie (srebrny i złoty) Korony Gór Stołowych,
- stopień srebrny Korony Gór Sowich (może uda się do końca br. wydeptać stopień złoty - zostały jeszcze 4 szczyty).

Odznaki nie mają nóg a odwróciły się "do góry nogami" .