Tym razem do Skrzynki

Czwartek, 8 listopada 2012 · dodano: 08.11.2012 | Komentarze 0

Ja, Czesiu i Władziu (Kaziu niedysponowany), korzystając z dosyć dobrej jak na ten czas pogody, postranowiliśmy przejechać trochę kilometrów. Władziu zaproponował kierunek i ruszyliśmy do Krosnowic. W Krosnowicach próbowaliśmy zdobyć pieczątkę potwierdzająca nawiedzenie kościoła. Kościół nawiedziliśmy, był nawet otwarty, ale potwierdzenia nie uzyskaliśmy. Dalsza trasa to Żelazno i Ołdrzychowice. W Ołdrzychowicach kościół zamknięty a proboszcz nieobecny. Dalej do Skrzynki - fotografia na tle kościoła, potwierdzenie w sklepie obecności w Skrzynce (kościół jest filią parafii w Trzebieszowicach). Przez Rogówek jedziemy do Jaszkowej Górnej i Jaszkowej Dolnej. W Jaszkowej Dolnej razem z nami przyjechał na plebanię proboszcz - uzyskaliśmy więc potwierdzenie nawiedzenia kościoła.
I tak dzisiejsza nasza trasa stała się trasą pielgrzymkową - cała nasza trójka zdobywa punkty do KOP (Władziu ma już zweryfikowane dwa stopnie: popularny i brązowy).